Fandom

Simspedia

Ubranie codzienne

4660stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ubranie codzienne
017.jpg

Simka w ubraniu codziennym.

The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4

Ubranie codzienne – jedna z siedmiu kategorii ubrań dla Simów.

The Sims 2

Codzienne.png

Kreator rodziny umożliwia nam wybór jednego stroju codziennego. Według własnego uznania można dobrać osobną górę i dół lub wybrać cały komplet. Resztę ubrań można zakupić w sklepach z odzieżą. Średnia cena wynosi od 100$ do 150$. Istnieje możliwość zakupienia ubrań za pomocą kodów. Wystarczy wywołać konsolę, wpisać kod boolProp TestingCheatsEnabled true, kliknąć na Sima z shiftem i wybrać opcję - *Plan oufit. Przy pomocy The Sims 2 Warsztat możemy stworzyć własne ubranie przy pomocy np. Painta.

Ciekawostka

  • W pełnych strojach dla dziecka istnieją spodnie z jeansami i koszulka, która z tyłu ma miniaturkę logo firmy Maxis, a z przodu mały, kolorowy portret mężczyzny przypominającego Willa Wrighta.

The Sims 3

Gra The Sims 3 oferuje znacznie bardziej rozbudowane możliwości dobrania stroju. Umożliwia między innymi projektowanie – można majstrować teksturami i kolorami, które pomogą nam dostosować strój do własnych wymagań; gra nie daje możliwości tworzenia meshów. Można też zrobić buty (np. trampki, szpilki, półbuty itp.). W tej części gry można także dorobić dwa dodatkowe ubrania codzienne za pomocą szafy.

The Sims 4

W tej kategorii ubioru Sima w The Sims 4 jest zupełna dowolność, ponieważ nie jest na nią nałożony żaden filtr. Można ubrać Sima piżamę lub strój kąpielowy, a on będzie w nim chodził codziennie. Jest opcja dodania czterech różnych strojów, czyli razem aż pięciu!

W grze

Sim zakłada ubranie automatycznie, gdy na przykład:

Ubrania
CodzienneTS4.png Oficjalne.png SportoweTS4.png Do snuTS4.png Imprezowe.png Kapielowe.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki