Fandom

Simspedia

Ukryte cechy

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ukryte Cechy
Cechy.png

Ikonki ukrytych cech

Ten artykuł jest o Simologii. The Sims 3

Ukryte cechy – występują w grze The Sims 3. Są one ukryte dla gracza, czyli nie ma on opcji wyboru ich w trybie tworzenia Sima. Sim może je zdobyć jedynie, gdy jego rodzic był NPC, lub wykonywał zawód powiązany z cechą.

The Sims 3

  • Piroman – U dziecka strażaka pojawia się nowa opcja "Spal coś w pobliżu". Tej opcji można użyć tylko na parceli domowej, a ogień się nie rozprzestrzeni. Zawiera w sobie cechę poniżej.
  • Niewrażliwy na ogień – Dziecko strażaka nie umrze z powodu ognia. Ponadto tę cechę posiada również Kościlda i Dżin.
  • Rockman – Dziecko Sima na szczycie kariery muzycznej szybciej osiąga szczyt tej kariery oraz szybciej uczy się grać na gitarze.
  • Włamywacz – Dziecko złodzieja ma nową opcję: "Podkradnij się tutaj".
  • Smakosz pizzy – Nastrój dziecka dostawcy pizzy poprawia się po zjedzeniu pizzy.
  • Nie bałagani – Dziecko pokojówki... po prostu nie bałagani!
  • Potrafi salutować – Dziecko Sima na szczycie kariery wojskowej potrafi Salutować (pojawia się interakcja w "'Przyjazne" -> "Salutuj'"). Gdy mamy dodatek Pokolenia, to Simowie po szkole wojskowej oraz uczęszczający na skauting również mają tę opcję.
  • Potrafi zatrzymać włamywacza – Dziecko Stróża Prawa który osiągnął najwyższy poziom kariery potrafi zatrzymać włamywacza!

The Sims 3: Wymarzone Podróże

The Sims 3: Kariera

The Sims 3: Po zmroku

  • Wampir – Jeśli Sim zostanie ugryziony przez wampira, dostaje tę cechę.

The Sims 3: Pokolenia

The Sims 3: Zwierzaki

The Sims 3: Zostań Gwiazdą

The Sims 3: Nie z tego świata

The Sims 3: Cztery Pory Roku

The Sims 3: Studenckie Życie

The Sims 3: Rajska Wyspa

The Sims 3: Skok w Przyszłość

Więcej w Fandom

Losowa wiki