FANDOM

Ulica
CurvyRoads 1
Spokojna uliczka w Sim City
The Sims Icon The Sims 2 Icon TS3 Icon Sc3000 Sc3k SC4 Ikona

Ulica – poruszają się po niej samochody, chodzą simowie, a także przylegają parcele. Pojawia się w całej serii The Sims oraz SimCity. Jest niezbędnym elementem infrastruktury SimPaństwa. Stoją przy niej latarnie, sygnalizacja świetlna i rozmaite znaki.

SimCity

Tutaj ulice są główną siecią miasta. Powstają przy nich parcele mieszkalne, komercyjne i przemysłowe, a także stoją przystanki autobusowe. Na skrzyżowaniach zdarzają się wypadki, generują korki. Bez ulic miasto nie może istnieć. Mieszkańcy odcięci od dróg, narzekają na brak transportu.

The Sims

Ulice są niezbędne do umieszczania parcel. Przyjeżdżają nimi dostawy, simowie NPC świadczący różne usługi oraz autobusy szkolne. Taksówką lub własnym samochodem możemy przedostać się na parcelę publiczną.

Przy każdej ulicy znajduje się chodnik. Przychodzą nim simowie NPC, a także nasi simowie mogą iść gdzieś na piechotę.

Ciekawostki

  • W The Sims 2 ulica to ułożone poza parcelami płytki podłogowe.
  • Gdy posiadamy dużo dodatków do The Sims 2 i słabą kartę graficzną, czasami pojawiają się błędy ładowania tekstur sprawiające, że jakiś przedmiot pokrywa tekstura asfaltu i trawy.
  • W SimCity czasem, przy ostrych kątach na krzyżowaniach pojawiają się błędy łączenia dróg i samochody "przeskakują" między krzywymi ulicami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki