Fandom

Simspedia

Uniwersytet Simowy (The Sims 2: Na studiach)

5120stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Zobacz także: Uniwersytet Simowy (The Sims 3: Studenckie Życie)
Uniwersytet Simowy
Pl the-sims-2-university-logo.png
Sim State University.jpg
Uniwersytet Simowy został założony przez grupę Simów, którzy pragnęli zapewnić naukę następnym pokoleniom. Uczelnia stała się nowoczesnym ośrodkiem społecznym i naukowym, a przy tym zachowała wysoki standard nauczania.
Nazwa Uniwersytet Simowy
Gra The Sims 2: Na studiach
The Sims 2: Na Studiach Ten artykuł jest o otoczeniu.

Uniwersytet Simowy (ang. Sim State University) – uczelnia dochodząca w dodatku Na studiach.

Położenie i wygląd

Uniwersytet Simowy położony jest na bardzo równinnym terenie, lecz z jednej strony można zauważyć dość wysokie i strome wzgórza oraz głębokie i nierówne doliny. Jak w większości miasteczek akademickich, jest tu wiele bliźniaczych domów, bardzo podobnych do siebie.

Parcele publiczne

Domy z uczniami

1,375 §
Marcin Rubin, Janina Kostka, Hortensja Łezka
Jasia, Marcin i Hortensja chcą uciec od szalonego życia w akademiku, więc postanowili znaleźć własną kwaterę. Czy mimo wszystko, doświadczą emocji "życia studenckiego", czy pozostaną samotni?
2,143 §
Andrzej Piękniś, Julian Rubin, Kevin Misio, Kastor Nowina
Dom Urele-Oresa-Ciam to najstarsze bractwo studenckie na uczelni - ma długą i godną podziwu historię. Czy jego członkowie utrzymają jedność zasłużonego bractwa, czy ich skrajnie różne osobowości doprowadzą do jego rozpadu?
1,893 §
Teresa Sampson, Bożena Spałko, Halina Puchacz
Stowarzyszenie studentek Tri-War być może jest najbardziej lubiane na uczelni, ale czy Teresce uda się włączyć do niego jakieś nowe osoby, gdy mieszka z Halinką i Bożenką?

Studenci oczekujący na wprowadzenie

1,497 §
Samanta Pięciolinia, Tymoteusz Bąbel, Jarosław Gwiazdowiec
Czy taka zwykła, spokojna dziewczyna jak Samanta znajdzie wspólny język z dwoma luzakami? Czy uda im się porozumieć i zostać przyjaciółmi?
652 §
Jerzy Feniks
Jerzyk myśli, że może zacząć wszystko od początku, bo nikt nic o nim nie wie. Ale czy tak naprawdę łatwo zostawić przeszłość za sobą?
667 §
Eryk Łabędź
Eryk nie boi się żadnych wyzwań. Przybył tu z własnej woli i ma zamiar dać z siebie wszystko. Czy pozostali zaakceptują jego podejście do życia?

Ciekawostka

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki