Fandom

Simspedia

Utonięcie

4809stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4

Utonięcie – rodzaj śmierci we wszystkich częściach gry.

The Sims 2

Tutaj Sim tonie po jakimś czasie pływania. Musi mieć czerwony pasek Energii lub Głodu. Jest to tani i szybki sposób, gdyż jeśli nie ma drabinki sim nie wyjdzie z basenu. Sim będzie leżał nieżywy w basenie aż zjawi się Mroczny Kosiarz i zabierze do zaświatów. Duch takiego Sima jest niebieski.

The Sims 3

Sim może utonąć w basenie jeśli się obstawi basen ścianami (Sim wyjdzie tutaj bez drabinki). Jeśli Sim ma cechę Boi się wody ma ryzyko szybkiego utonięcia. Utonąć też można w oceanie i pod wodą, ale wtedy powodem śmierci jest brak powietrza. Sim może też utonąć po ćwiczeniach i od braku energii, także przez niski pasek głodu. Sim będzie miał nastrójnik Tonie i po chwili pójdzie na dno i zniknie z basenu. Wtedy zjawi się Mroczny Kosiarz nad basenem i przemieni Sima w ducha koloru niebieskiego ociekającego wodą i dobije Sima kosą. Jeśli mamy cechę Pechowiec lub w wyposażeniu Kwiat Śmierci to Mroczny Kosiarz przywróci Sima do życia albo grając z Kosiarzem w szachy.

The Sims 4

Tutaj wszystko wygląda podobnie jak w The Sims 3, jednakże baseny zostały tu dodane dzięki aktualizacji. Natomiast niemożliwe jest podarowanie Mrocznemu Kosiarzowi Kwiatu Śmierci oraz ożywienie Sima poprzez cechę.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki