Fandom

Simspedia

Utopia

5078stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Utopia
OasisLandingUtopia.png

Obraz ukazujący Oasis Landing w wersji utopijnej.

TS3ITF Icon.png
Ikona Utopii.png
Utopia – pełna szczęścia i kolorowych drzew odmiana przyszłości, dodana w The Sims 3: Skok w Przyszłość. Przeciwieństwo Dystopii.

Ogólna charakterystyka

Utopia jest kolorowa, pełna szczęścia, rosy różnych kolorów i kopców z których możemy wykopać m.in. Motyle Tęczowe. W dzień można zauważyć tęczę. Simowie chodzą w specyficzny sposób. Dostają nastrójnik który umożliwia im m.in. przytulanie się samemu czy też rzucanie confetti. Chlapią się nawzajem rosą, przez którą stają się jednym z kolorów tęczy np. fioletowym. Można uznać, że dzięki pomyślnej przeszłości, Simowie odkryli więcej technologii, które są bardziej ekologiczne. Widać, że Zefir, grawideski i grawi-auta wytwarzają kolorowe kółka.

Jak wywołać przyszłość utopijną?

W Almanachu Czasu wybieramy w Przyszłości Utopijnej "Wywołaj to wydarzenie" Dostajemy pierwszą okazję - musimy przeskanować trzech Simów, kiedy się śmieją. Po przeskanowaniu dostajemy kolejną okazję, w której musimy użyć na swoim Simie czarnej rosy. W rzeczywistości ta rosa koloruje naszego Sima na jeden z kolorów tęczy. Po użyciu rosy na sobie, trzeba jej użyć na innych 6 Simach. Pod koniec musimy odwiedzić bazę wojskową, i wprowadzić rosę do środowiska. Potem nasza przyszłość jest już zmieniona; możemy wyruszyć w utopijną przyszłość.

Ciekawostki

  • Niebo jest niemal nieskazitelnie błękitne, zaś nad Oasis Landing unosi się tęcza, choć nie taka tradycyjna. Ma ona kształt pasa.
  • Simowie mają kilka odblokowanych interakcji, np pomachaj głupio lub też zachęcaj do głupot, czy obejmij kogoś. Można objąć nieznajomego Sima.
  • Możemy też dokonywać interakcji na naszym Simie. Fantazyjny fokstrot to coś w rodzaju radosnego minitańca, który (jeśli wykonamy go w obecności innych Simów) spowoduje reakcję łańcuchową, zupełnie jak pozostałe interakcje: obejmij siebie, lub rzucaj confetti.
  • Plumbotów nie da się ochlapać rosą, ale one same chętnie będą ochlapywać twojego Sima.
  • Pod końcem tęczy można wykopać tęczowego motyla, tęczowego żuka, pstrąga tęczowego oraz kamień tęczowy. Jest także szansa, że nasz Sim wykopie Garniec złota którego można zamienić na gotówkę, lub postawić w domu jako dekoracja.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki