FANDOM

TS3Shop Icon

Victoria InkbeardSimka występująca w The Sims 3. Zamieszkuje miasto Barnacle Bay. Jest emerytką.

Opis

Victoria jest szalenie dumna ze swojej rodziny i czuła na jej punkcie. Jeśli uzna, że coś jej zagraża, można być pewnym, że nie pozostanie bezczynna. Marzy, że kiedyś jej rodzina powróci do dawnej świetności.

Rodzina

Victoria jest siostrą Squidy'ego, żoną Jana, matką Morgana i Juana oraz babcią Perły i Wiktoriana.

Wygląd

Ma jasne blond włosy spięte w kok, zielone oczy oraz jasną cerę. Na twarzy widać zmarszczki związane z wiekiem. Nosi szarą sukienkę.

Osobowość

Victoria jest neurotyczką, rodzinna, oszczędna, ambitna i złośliwa. Jej ulubioną muzyką jest muzyka elektroniczna, daniem - hamburger, a kolorem - lila. Jest dwugwiazdkową osobistością. Uwaga! Czasami gdy spytasz ją szkołę zostajesz spoliczkowany.

Kariera i umiejętności

Ukończyła Prywatne Gimnazjum Śmigoła i pracuje jako redaktor naczelna (dziewiąty poziom) w karierze dziennikarskiej. Ma pięć punktów charyzmy i osiem pisania.

Wyposażenie

W wyposażeniu posiada:

  • Dyplom Szkoły Średniej
  • Laptop
  • Książkę "Unikanie zobowiązań"

Ciekawostki

  • Ink w przetłumaczeniu z angielskiego na polski oznacza atrament, a beard w tym samym przetłumaczeniu to broda. Jej nazwisko oznacza więc atramentową brodę.
Rodzina Inkbeard
Niski Jan - Victoria - Morgan - Juan Jr. - Aisha - Perła - Wiktorian - Vera - Squidy - Darla