FANDOM

Ts3rw ikonka era

Właściciel kurortu – profesja dochodząca w dodatku The Sims 3 Rajska Wyspa. Polega na prowadzeniu własnego kurortu. Jej główne zadania to dodawanie atrakcji, przydzielanie gościom pokoi, zdobywanie gwiazdek dla swojego kurortu oraz decydowaniu o personelu (ubiór, kto jest zatrudniony. Jednym kliknięciem myszki możemy kogoś zwolnić).

Ku

Jeden z kurortów w Isla Paradiso

Posiadanie kurortu jest najbardziej dochodową profesją w The Sims 3, jednakże trzeba na niego wydać ogromną sumę pieniędzy, aby przynosił tak duże zyski. W Isla Paradiso są trzy kurorty, które możemy kupić (dwa z nich są pięciogwiazdkowe, a co za tym idzie - bardzo drogie). Ostatni, Ustronie Hobarta, dostaniemy za darmo. Kiedy go otrzymamy, okaże się, że jest podupadły i mało popularny wśród Simów w Isla Paradiso. Trzeba go wyremontować i zadbać, aby przyciągnąć coraz więcej coraz bogatszej klienteli i zdobyć gwiazdki. Warto się natrudzić - kiedy Twój kurort zdobędzie pięć gwiazdek, otrzymasz lokalizację jednej z ukrytych wysp, która idealnie będzie się nadawała na zbudowanie kolejnego kurortu!

Ciekawostki

  • Kurorty można tworzyć nie tylko w Isla Paradiso, lecz w każdym innym otoczeniu.