FANDOM

The Sims 2 Icon

Władysława Zmrok (ang. Willow Nigmos, z domu Muenda) – zmarła Simka występująca w The Sims 2. Za życia mieszkała w Dziwnowie. Była córką Lerato i Peponi Muendy, siostrą Oliwki Widmo, żoną Klemensa Zmrok oraz matką Ofelii Zmrok.

Biografia

Władysława nie żyje już przed rozpoczęciem gry, gdyż zmarła poprzez utopienie się. Po jej śmierci Ofelia zamieszkała z ciotką - Oliwką Widmo. Na początku gry Oliwka jest staruszką, a Ofelia nastolatką i żyją razem w nawiedzonym domu w Dziwnowie (wałęsa się po nim więcej niż kilka duchów).

Ciekawostki

  • Po wskrzeszeniu twarz Władysławy jest bardzo uszkodzona, a jej zdeformowanie ciągle się zmienia. Będzie łysa, jej oczy - zielone, a gdy wskrzesimy ją jako zombie, stanie się szara (z wyjątkiem głowy - ta będzie w kolorze zieleni złej wiedźmy). Trudno przywrócić jej twarz do normalności, jednak można tego dokonać dzięki narzędziu do chirurgii plastycznej (to łatwe, ponieważ jej twarz zawiera dużo elementów domyślnych).
  • Wskrzeszenie jej może uszkodzić zapis gry.
  • Pomimo siwych włosów, Władysława jest traktowana jako dorosła.
  • Według jej genetyki, miała najpierw rude włosy i zielone oczy.
  • Tak jak jej siostra Oliwka, nie ma brwi.
  • Niektórzy gracze uważają, że ona i Oliwka nie mają brwi z powodu pożaru w ich domu, na skutek którego zmarli ich rodzice.
Ostrzeżenie Ostrzeżenie:
Jak większość simów pochowanych na cmentarzu Oliwki, jest uszkodzona, więc nie należy jej wskrzeszać lub zmieniać w postacie nadnaturalne.

Galeria