Fandom

Simspedia

Werona

4717stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Werona
The Sims 2 Logo.png
Veronaville story.jpg
Kapuleci i Montekowie od lat ze sobą walczą, ale to nie przeszkodziło przedstawicielom młodego pokolenia zakochać się w sobie. Czy ich miłość doprowadzi do katastrofy, czy zjednoczy obie rodziny?
Nazwa Werona
Gra ;ink= The Sims 2
The Sims 2 Ten artykuł jest o otoczeniu.

Werona (ang. Veronaville) – trzecie dostępne otoczenie w The Sims 2. Otoczenie zostało stworzone na podstawie dramatu Williama Szekspira pt.: "Romeo i Julia", a także komedii Williama Szekspira "Sen Nocy Letniej" (rodzina Jutrzenka). Całe otoczenie jest pokryte lasami i dolinami. To tutaj właśnie znajdują się jedne z największych domów w grze, większość z nich to domy bliźniacze. W Weronie mieszkają dwa skłócone rody, Kapuleci i Montekowie, czyli odpowiednicy rodzin Kapuletti i Montecci z dramatu . Romeo i Julia - przedstawiciele wrogich sobie rodów zakochali się w sobie, ale obie rodziny są przeciwko tej miłości. Samo otoczenie prezentuje się z bardzo pięknymi krajobrazami, farmy i rzeka dodają okolicy niezwykłego uroku. Rzeka przedziela okolicę na dwie części: jedna należy do Kapuletów, a druga do Monteków. W części Kapuletów mieszka również rodzina Jutrzenka, jest tam także więcej parceli mieszkalnych. Podział miasta pasuje do sytuacji w grze, pokazuje, że Kapuleci i Montekowie są ze sobą bardzo skłóceni.

322766734.jpg

Rodziny zamieszkujące Weronę

194,296 §
Izabella Montek, Patryk Montek, Romeo Montek, Merkucjo Montek
Patrizio Montek nigdy nie zapomniał o złamanej obietnicy Konstantego Kapuleta. Ale teraz jego wnuk, Romeo, zakochał się w dziedziczce Kapuletów. Czy starsze pokolenie doczeka zgody między rodzinami?
185,547 §
Tytania Jutrzenka, Oberon Jutrzenka, Puk Jutrzenka, Teodozja Jutrzenka
Miłe z natury i kochające życie Jutrzenki zauroczyły młodzież Werony. Ale czy tej magii wystarczy dla Puka?
231,426 §
Konstanty Kapulet, Julia Kapulet, Hermia Kapulet, Tybalt Kapulet
Julia Kapulet zakochała się w Romeo, dziedzicu wrogiego klanu Monteków. Czy Kapuleci zapomną o urazach i zrozumieją, że najważniejsze jest szczęście Julii?

Czekają na dom

  • Kapuletowie

1. grupa

20,000 §
Renata Kapulet, Pankracy Kapulet, Kent Kapulet
Renata i jej mąż, Pankracy, są zajęci robieniem kariery, ale uczucie Bianki Montek wobec brata Pankracego, Kenta, odbiło się głośnym echem w rodzinie. Czy Kentowi wystarczy odwagi, żeby skończyć z wendetą?

2. grupa

20,000 §
Grażyna Kapulet, Albin Kapulet, Miranda Kapulet, Hal Kapulet, Desdemona Kapulet, Ariel Kapulet
Albin, mąż Grażyny, pragnął mieć dużą rodzinę i to osiągnął. Czy ich dzieci będą kontynuowały tradycje Kapuletów, czy rozniosą lokal na strzępy?
  • Montekowie

1. grupa

20,000 §
Antonio Montek, Beatrycze Montek, Benedykt Montek
Niedawno owdowiały Antonio musi porzucić pracę w restauracji i wychowując swoje bliźniaki, Beatrycze i Benedykta, przeznaczyć oszczędności na skromne życie. Może też wynająć pomoc do dzieci i pozostać w pracy, którą uwielbia. Jaka będzie jego rola w sporze między rodzinami, którego ofiarą, być może, była jego żona?

2. grupa

20,000 §
Bianka Montek
Bianka Montek cieszy się, że jest samodzielna, ale czy znajdzie kogoś, z kim będzie mogła założyć rodzinę?

Miastowi i Simowie NPC

Miastowi

Szablon:Col-begin | width="33%" align="{{{align}}}" valign="{{{valign}}}" style="padding-left:{{{gap}}};"|

| width="33%" align="{{{align}}}" valign="{{{valign}}}" style="padding-left:{{{gap}}};"|

|}

NPCs

Szablon:Col-begin | width="50%" align="left" valign="top" style="padding-left:{{{gap}}};"|

| width="50%" align="left" valign="top" style="padding-left:{{{gap}}};"|

|}

Ciekawostki

  • Nazwiska i imiona Simów z Werony to nazwiska słynnych bohaterów historycznych, poetów, wierszokletów I postaci teatralnych. Przykłady: Juliusz Cezar, Hamlet, (nazwisko) Arlekin.
  • Kapuleci i Montekowie - według opisu miasta - są prawdziwie wrogimi rodami. Jednak w panelu związków możemy zobaczyć, że rodziny mają dosyć dobre związki, jednak są wrogami, co nie zdarza się podczas gry Simami stworzonymi przez graczy.
  • Imiona Ariel, Desdemona, Miranda, Puk, Titania i Oberon to nazwy księżyców Urana.
  • Na parceli publicznej "Rynek Werony" znajduje się barek, a w podstawie The Sims 2 "oferta" obiektów, które można ustawiać na parcelach publicznych jest bardzo okrojona i nie ma tam barku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki