Fandom

Simspedia

Wielka Stopa

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wielka Stopa
Wielka Stopa
Rasa · Zawarte w: The Sims 2: Podróże
Wielka Stopa
The Sims 2 Bon Voyage Logo.png
Wielkastopa.jpg
Imię Wielka Stopa
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły.png
Rasa Wielka stopa.png Wielka Stopa
Rodzina
Stan cywilny Kawaler
Osobowość
Znak zodiaku  Losowy
Aspiracja  Losowa
Inne informacje
Gra The Sims 2 Bon Voyage Icon.pngThe Sims 2: Podróże
Dostępność Aktywny
Otoczenie Trzy Jeziora
The Sims 2: Podróże

Wielka Stopa (ang. Big Foot) – stwór żyjący w górach na ukrytej parceli. Jest podobny do Sima, jednak całe jego ciało pokrywa sierść. Pojawia się w dodatkach The Sims: Wakacje i The Sims 2: Podróże.

Znalezienie Wielkiej Stopy

Aby go znaleźć potrzebujemy mapy, którą znaleźć można na wycieczce lub w ziemi. Gdy już ją będziemy mieli, jedziemy na wycieczkę w góry. Następnie ze spisu parceli wybieramy Ukrytą Norę.

O Wielkiej Stopie

Wielka Stopa jest porośniętym brązową sierścią (po zmianie grupy wiekowej na "emeryt" zmienia kolor na srebrny) stworzeniem podobnym do Sima. Ma wykształcone wszystkie umiejętności i zdobyte wszystkie rangi. Umie też bić się w piersi i tańczyć jak prawdziwi górale, a ponadto z innymi Simami ma dostępną interakcję "Uścisk Wielkiej Stopy". Imiona stwora są różne, ale zawsze ma imię i przydomek "Wielka Stopa" (np. Arnold Wielka Stopa). Wielka Stopa może przyłączyć się do naszej rodziny. Aby tak się stało, Sim odwiedzający stwora musi zaprzyjaźnić się z nim. Gdy pasek długotrwałych znajomości osiągnie 100, pojawia się opcja "wprowadź się". Klikamy na nią, a następnie wracamy do hotelu. Gdy zakończymy wakacje i wrócimy do domu, zastaniemy tam nowego członka rodziny. Można też go zdobyć szybciej, wpisując "boolProp testingcheatsenabled true", nacisnąć z przytrzymanym Shiftem na skrzynkę pocztową i klikając Make NPC/Big foot. Jeszcze inny sposób z tym kodem obejmuje otworzenie trybu tworzenia rodziny, naciśnięcie Shift+N, wejście w tworzenie dorosłego mężczyzny, wzięcia fryzury Wielkiej Stopy i makijażu całej twarzy Wielkiej Stopy i ubranie, ale tutaj nie powstaje ten sam stwór z gór. Co ciekawe, gdy Wielka Stopa pójdzie do pracy, może przynieść do domu jakiś sprzęt lub mebel. Na jednym z kanałów w telewizji w The Sims 3 czasem pojawia się opisywany stwór.

The Sims 3

  • Wielką Stopę można spotkać w The Sims 3: Zwierzaki, jednak jest to tylko jego atrapa.
  • W The Sims 3: Pokolenia jest możliwość zrobienia komuś strasznego komputerowego psikusa. Wtedy na monitorze pojawia się Wielka Stopa, a w tle słychać głośne wrzaski.
  • Jeśli nasz Sim ogląda kanał dla dzieci w telewizji, Wielka Stopa może pojawić się w bajce.
  • Kiedy Wielka Stopa wprowadzi się do nas i powrócimy do domu, a następnie znów wybierzemy się do Trzech Jezior, pojawi się kolejna Wielka Stopa w Ukrytej Pieczarze.
  • Wielka Stopa może adoptować dziecko
  • Nie może mieć aspiracji Romans, Rodzina, Poszukiwanie Przyjemności itp.
  • Wielkie Stopy są wyłącznie płci męskiej

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki