Fandom

Simspedia

Wierzbowa Zatoczka

5078stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wierzbowa Zatoczka
Wierzbowa Zatoczka
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 4
Wierzbowa Zatoczka
TS4 Logo.png
Willow Creek mapa.png
Bujna, rozległa okolica pełna zielonych zalewisk i plantacji na niewielkich wzniesieniach. To dom arystokratycznych farmerów, plantatorów i mieszkańców bagien. Wierzbowa Zatoczka stanowi zróżnicowane połączenie bogatej tradycji, skromnego dostojeństwa oraz prawdziwej, szczerej gościnności.
Nazwa Wierzbowa Zatoczka
Gra TS4 Icon.png The Sims 4
The Sims 4 Ten artykuł jest o otoczeniu.
Wierzbowa zatoczka icon.png

Wierzbowa Zatoczka (ang. Willow Creek) – miasto, a właściwie dzielnica większego miasta, wprowadzone w The Sims 4. Jest najprawdopodobniej wzorowane na Nowym Orleanie w USA. Nie ma dostępu do morza. Jest podzielone na 6 sektorów a między nimi czeka nas krótki ekran ładowania.
Okolica zawiera 16 parcel mieszkalnych co czyni ją nieco mniejszą od średniej z okolic z The Sims 2 (22, 9 i 22 odpowiednio) oraz dużo mniejszą od Sunset Valley (42).

Mieszkańcy

§45,500

Bella Ćwir, Mortimer Ćwir, Kasandra Ćwir, Aleksander Ćwir Ćwirowie to arystokratyczna rodzina roztaczająca niepokojącą aurę. Mortimer pisze makabryczne opowieści, a Bella ciągle gdzieś w tajemnicy znika. Czy Kasandra i Aleksander także staną się mroczni, gdy dorosną?

§20,000

Bob Pancakes, Eliza Pancakes Biedni, nieszczęśni Bob i Eliza – czy oni kiedykolwiek byli szczęśliwi? Zdaje się, że żadne z nich nie jest w stanie uszczęśliwić drugiego. Co trzyma tę parę razem? Albo może inaczej, co zainicjuje ich rozstanie?

§9,000

Liberty Lee, Summer Holiday, Travis Scott Nieokiełznana Liberty, wesoła Summer i zapaleniec Travis to mało prawdopodobni przyjaciele, a jednak nic nie jest w stanie rozdzielić tej trójki. Może za wyjątkiem uczuć, jakie zarówno Summer, jak i Liberty żywią wobec Travisa...

§55,500

Dennis Kim, Lydia Spencer, Alice Spencer-Kim, Erick Lewis, Olivia Spencer-Kim-Lewis, Vivian Lewis OK, w skrócie to jest tak: Dennis Kim i Lydia Spencer mieli córkę, Alice Spencer-Kim, a potem się rozwiedli. Alice wyszła za Erica Lewisa i urodziła własną córkę, Olivię Spencer-Kim-Lewis. Mieszkali razem z ojcem Alice (to Dennis, pamiętasz?) i matką Erica, Vivian Lewis. Hej, nikt nie mówił, że związki rodzinne to prosta sprawa!

Ciekawostki

  • Po Wierzbowej Zatoczce jeżdżą staromodne tramwaje oraz pływają statki parowe - nie są to jednak środki transportu, lecz elementy ozdoby.
  • Ukrytą parcelą tego miasta jest Leśna Polana, gdzie możemy odkryć różne nasiona, nowe gatunki żab i ryb.
  • W The Sims 4: Witaj w Pracy posterunek policji i szpital miejski znajdują się na obrzeżach dużego miasta, a noszą nazwy Posterunek w Wierzbowej Zatoczce i Szpital miejski w Wierzbowej Zatoczce. Może to sugerować, że cześć, w której mogą mieszkać nasi Simowie jest tylko dzielnicą wielkiego miasta.

Dzielnice

  • Dzielnica Centralna (nocny klub, muzeum, biblioteka, siłownia)
  • Biedniejsza Dzielnica (rodzina Najlepsi Przyjaciele, najtańsze domy)
  • Dzielnica Nadrzeczna (rodzina Pancakes, domy w średniej cenie)
  • Dzielnica Zachodnia (rodzina Spencer-Kim-Lewis, nowoczesny i ekskluzywny dom)
  • Dzielnica Willowa (rodzina Ćwir, dwie ekskluzywne wille)
  • Leśna Polana (ukryta parcela)

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki