Fandom

Simspedia

Wiktor Ćwir

5160stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Wiktor Ćwir
The Sims 2 Logo.png
Wiktor Ćwir (The Sims 2).jpg
Imię Wiktor Ćwir
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Emeryt.png
Rasa Duch.png Duch
Rodzina
Partner Genowefa Ćwir Małżeństwo Nie żyje.jpg
Stan cywilny Żonaty
Dziecko Kunegunda Ćwir córka, Gwidon Ćwir syn Obydwoje nie żyją.jpg
Osobowość
Znak zodiaku Scorpio.png Skorpion
Aspiracja Pogoń za bogactwem.png Bogactwo
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Zmarły
Przyczyna śmierci Starość
Otoczenie Miłowo
Wiktor Ćwir
Whip.jpg
Wiktor Ćwir (The Sims 3).jpg
Imię Wiktor Ćwir
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Emeryt.png
Rasa Duch.png Duch
Rodzina
Rodzeństwo Samuel Ćwir brat Nie żyje.jpg
Stan cywilny Żonaty
Dziecko Kunegunda Ćwir Córka Nie żyje.jpg, Gwidon Ćwir Syn
Osobowość
Cechy
Cecha przyjacielski.png Przyjacielski
Cecha szczęściarz.png Szczęściarz
Cecha nieprzystępny.png Nieprzystępny
Cecha nie spokojny sen.png Niespokojny sen
Cecha pracoholik.png Pracoholik
Pragnienie życiowe Lifetime business career.png Dyrektor Finansowy Megakorporacji
Ulubione
Favorites music classical.png Klasyczna
Favorites food grilledsalmon.png Łosoś z rusztu
Favorites color violet.png Fioletowy
Wygląd
Kolor włosów Haircolor7-TS3.jpg Siwe
Kolor oczu Eye-blue.png Niebieskie
Kolor skóry Light skin-TS3.png Jasna
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Dostępność Zmarły
Przyczyna śmierci Starość
Otoczenie Sunset Valley
The Sims 2 The Sims 3

Wiktor Ćwir (ang. Victor Goth) – bogaty i wpływowy Sim, senior rodu Ćwirów, założyciel Sunset Valley, przyjaciel Landgraabów, a w szczególności Kermita, z którym prowadził interesy. Za życia Wiktor zawarł związek z Genowefą i doczekał się dwójki dzieci - Gwidona i Kunegundy. Jest dziadkiem Mortimera. Został pochowany na rodzinnym cmentarzu Ćwirów w Sunset Valley, zaś po spaleniu się ich rezydencji jego szczątki zostały przeniesione do założonego przez potomków Miłowa.

Biografia

Wiktor Ćwir urodził się w SimCity. Nie są znani jego rodzice i nie wiadomo, czy miał innych krewnych. Istnieje niepotwierdzona teoria, że jego matką była spoczywająca w Sunset Valley tajemnicza Lolita Ćwir, jednak bardziej możliwe jest to, iż owa Simka była pierwszą żoną Wiktora, ponieważ jeśli ożeniłby się z nią i nie miał dzieci, a potem związek zostałby przerwany lub żona zmarłaby (jak naprawdę było), to nie występowałaby ona w drzewie genealogicznym rodziny. Nie wiadomo też, kiedy Wiktor poznał swoją drugą żonę - Genowefę. W młodości Sim opuścił rodzinne strony i prawdopodobnie po długiej tułaczce dostał się do doliny Sunset Valley, gdzie, dzięki pomocy finansowej Landgraabów, a w szczególności Kermita, seniora rodu, założył i rozbudował miasto. Tak też powstała miejscowość, do której zaczęły napływać dziesiątki mieszkańców. Wiktor wybudował na skraju Sunset Valley, niedaleko cmentarza, ponury, acz duży dwór, w którym zamieszkał wraz z żoną. Tam też na świat przyszły ich dzieci - Kunegunda i Gwidon. Mężczyzna próbował namówić swoją córkę do poślubienia kogoś z rodu Landgraabów, na co ta nie chciała się zgodzić, więc była zmuszona do opuszczenia rodzinnego miasta i przeprowadzki do swojego wuja, Samuela - brata Wiktora, który zamieszkiwał Moonlight Falls. Mężczyzna zmarł jako starzec, pozostawiając potomkom fortunę i reputację. Został pochowany na przydomowym cmentarzu rodziny Ćwir, a po pożarze Dworu jego grób został przeniesiony do Starówki, gdzie zamieszkiwał Gwidon, a ostatecznie do Miłowa, na cmentarz przy domu jego wnuka, Mortimera.

Charakterystyka i wygląd zewnętrzny

Wiktor Ćwir w chwili przybycia do Sunset Valley był prawdopodobnie średnio zamożny, jeśli nie biedny, jednak ciężka praca doprowadziła do tego, że zdobył ogromną fortunę. Zyskał także reputację i uznanie w oczach jednej z najpotężniejszych rodzin w SimNarodzie.

Mężczyzna miał elegancko ułożone włosy i wąsy, ubierał się zaś w czarny lub szary garnitur. Na portrecie z The Sims 2 Wiktor nosi okulary.

Ciekawostki

  • Wiktor miał brata, Samuela, który nie pojawia się w jego drzewie genealogicznym, ponieważ zamieszkuje inne miasto.
  • Sim ten próbował zmusić swoją córkę do małżeństwa z członkiem rodu Landgraabów, co prawdopodobnie miało być zadośćuczynieniem za pomoc w rozbudowie Sunset Valley. To zmusiło Kunegundę do ucieczki z rodzinnego miasta.
  • Na portrecie w drzewie geologicznym w The Sims 2 Wiktor nosi okulary. Kiedy zobaczymy jego portret w The Sims 3, już nie ma okularów, choć w obu grach już na początku nie żyje.

Galeria

Rodzina Ćwir
Lolita - Wiktor - Genowefa - Gwidon - Kornelia - Kunegunda - Mortimer - Bella - Kasandra - Aleksander

Dziadek - Babcia - Ciocia - Wujek - Kuzyn - Vegas - Bratty - Chłopiec - Hekuba - Menelaos - Samuel - Olivia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki