FANDOM

Windenburg
Windenburg
Otoczenie · Zawarte w: The Sims 4: Spotkajmy się
Windenburg
Spotkajmy sie logo.png
Windenburg mapa.png
Weź głęboki oddech jak za starych, dobrych czasów i rozkoszuj się górskim powietrzem. W tym rozległym zielonym raju znajdziesz wszystko: sielankową wieś, urzekające, skaliste urwiska wyspiarskie i urocze miasteczko, w którym za każdym rogiem napotkasz zabytki przeszłości. Wszystko to skupione jest wokół nowoczesnego ośrodka biznesowego na wybrzeżu.
Nazwa Windenburg
Gra TS4SS Ikona.png The Sims 4: Spotkajmy się
The Sims 4: Spotkajmy się Ten artykuł jest o otoczeniu.
Windenburg ikona.png

Windenburg – otoczenie pojawiające się w dodatku The Sims 4: Spotkajmy się. Wzorowane jest na staroświeckim, europejskim mieście. Jego nazwa i styl architektoniczny wskazują, że to miasto ulokowane w regionach Niemczech.

Dzielnice

Windenburg składa się z różnych dzielnic, a są to:

  • Urocza, tradycyjna wieś
  • Gwarny rynek miejski
  • Supernowoczesna dzielnica biznesowa
  • Ekskluzywna, prywatna wyspa
  • Posiadłość Von Düch
  • Ruiny
  • Klify

Rodziny

§20,000

Moira Fyres, Dominic Fyres, Morgan Fyres, Siobhan Fyres

Trudno o przykład lepszych stosunków między parą zakochanych gołąbków niż Dominic i Moira – szkoda, że tego samego nie można powiedzieć o ich córkach! Nieokiełznana Morgan chce wiecznie spędzać czas swoimi znajomymi, Renegatami, przez co nie bardzo układa jej się z Siobhan. Ta postanowiła stworzyć sieć powszechnie lubianych znajomych, którzy pomogą spełnić jej aspiracje zawodowe. Czy rodzice będą mieli choć jedną spokojną chwilę tylko dla siebie? Czy Siobhan wyprowadzi się z własnej woli, zanim rosnące w domu napięcie doprowadzi do wybuchu?

§25,500

Mila Münch, Gunther Münch, Wolfgang Münch, Lucas Münch

Wychowywanie trójki dzieci nie jest łatwe – szczególnie gdy jedno z nich odmawia wyprowadzenia się z domu, a drugie jest ponurym buntownikiem. Ale Mila Münch w pełni poświęca się dla swojej rodziny, a jej mały, słodki Lucas zawsze pociesza ją po ciężkim dniu pracy w restauracji.

§5,500

Ulrike Faust, Maaike Haas

Zakochana w książkach Maaike i artystka Ulrike nie są materialistkami, ale nawet te dwie współlokatorki przyznają, że przydałoby im się w domu parę ulepszeń. Czy Maaike uda się sprzedać kilka napisanych przez siebie opowiadań i czy Ulrike nareszcie stworzy obraz, który spełni jej własne, wygórowane wymagania?

§16,500

Marcus Flex, Paolo Rocca, Jade Rosa, Eva Capricciosa

Pij, flirtuj, tańcz, powtórz. Jade, Eva i Paolo przy pierwszej nadarzającej się okazji ruszyli w świat. Ostatecznie osiedli w Windenburgu, gdy tylko dostali zaproszenie od Marcusa. Od tamtego czasu trwa nieprzerwana impreza. Gdy są razem (a zawsze są razem!), zaraz robi się głośno. Jakim cudem udaje im się płacić rachunki, gdy cała czwórka pracuje w sumie na półtora etatu?

§20,000

Candy Behr, Yuki Behr

Yuki i Candy niedawno odziedziczyły po nieodżałowanej Babuni Behr uroczy, skromny dom. Nastoletnia Yuki, zapaleniec bez reszty, zapatrzona jest w swoją popularną siostrę-didżejkę, Candy, ale Yuki ma też własne, niesamowite umiejętności. Pewnie, że nigdy nie będzie mistrzynią konsolety, jak Candy, jednak potrafi dosłownie zmiażdżyć każdego w Blikbloka. Ponadto okrywa się w Windenburgu coraz szerszą niesławą jako niedościgniona hakerka.

§20,000

Clara Bjergsen, Björn Bjergsen, Sofia Bjergsen, Elsa Bjergsen

Nastoletnia wirtuozka muzyki, Sofia, ma marzenie. Chce osiągnąć wielki sukces. Nawet jej ponury ojciec, matka-perfekcjonistka czy irytująca, genialna siostrzyczka nie powstrzymają jej w drodze na sam szczyt!

§65,000

Jacques Villareal, Hugo Villareal, Luna Villareal, Max Villareal

Po tym jak żona Jacques’a zaginęła w... hmm, tajemniczych okolicznościach, Jacques samotnie wychowuje trójkę dzieci w swojej rozległej posiadłości. Luna i Hugo to dobre dzieciaki z typowymi dla nastolatków problemami, ale najmłodszy Max to przerażający żywioł natury. Czy dzieci doprowadzą Jacques’a do szaleństwa, zanim one same oszaleją na skutek jego ekscentrycznych nawyków i zainteresowań?

§20,000

Sergio Romeo, Joaquin Le Chien

Twardziel ze smykałką do techniki, Sergio, i zuchwały didżej, Joaquin, mają niewiele wspólnego... Nie licząc upodobania do luksusu. Obaj stale awansują i zarabiają krocie. Jak wspaniałe będzie urządzone przez nich wspólne mieszkanie?

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki