Fandom

Simspedia

Wiosna

5065stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Cztery Pory Roku IkonkaEraCPR.png

Wiosna

Seasons blog 001 519.png

Wiosna w The Sims 3

Wiosna.png
Wiosna – pora roku pojawiająca się w The Sims 2: Cztery pory roku i The Sims 3: Cztery pory roku.

Opis

W czasie wiosny często pojawia się deszcz oraz burza. Simowie , jeżeli są już na zewnątrz budynku lub szykują się do opuszczenia schronienia, podczas opadów atmosferycznych automatycznie wyciągają parasol. Jeżeli opady deszczu ustaną, dzieci mogą bawić się w kałużach. Sprzęty, które znajdują się na zewnątrz, nie psują się pod wpływem opadów. W pierwszym dniu wiosny, można zaobserwować niezwykle szybko roztapiający się śnieg. Bardzo często nasi Simowie mogą dostać też alergii lub zachorować. Niestety alergia pojawia się losowo, ale można wziąć na nią szczepionkę. Na chorobę również jest szczepionka.

W przypadku The Sims 3: Cztery Pory Roku można zajrzeć na Festiwal Wiosny. Tam na Simów czeka wiele atrakcji: poszukiwanie jajek wielkanocnych, Całuśne Budki, Inspektor Miłości, konkurs na króla i królową tańca wiosennego oraz oczywiście zbieranie dzikich kwiatów polnych. Wiosną odbywa się także Święto Miłości.

Działania

Wiosną Simowie mogą bawić się w kałużach, zbierać wiele rodzajów dzikich kwiatów, czy odwiedzić Festiwal Wiosny. Tam mają możliwość użycia wielu urządzeń, np. Testera Miłosnego. Mogą również wziąć udział w poszukiwaniu jajek lub w czasie Dnia Miłości szukać swojej drugiej połówki, albo cieszyć się swoją.

Pogoda

Pogoda wiosną jest umiarkowana. Nie jest ani za gorąco, ani za zimno, dzięki czemu Simowie mogą czuć się komfortowo. Najczęściej wiosna przychodzi z dużą częstotliwością deszczu. Dlatego pamiętaj, aby zaopatrzyć swoich Simów w parasolki. Burze, a więc pioruny również nie są rzadkością. Należy być ostrożnym z przebywaniem na zewnątrz w czasie burzy, szczególnie jeżeli twój Sim ma cechę Pechowiec.

Kwiaty i alergia

Wiosną istnieję 25% szansa na pojawienie się w twoim mieście dzikiego kwiatu. Polne kwiaty istnieją pięć dni zanim uschną i znikną. Simowie mogą je zbierać, podobnie jak owady, czy metale. Jednakże, Simowie mogą dostać po nich alergii, otrzymując negatywny nastrójnik. Aby się go pozbyć, należy odwiedzić szpital i wziąć tam zastrzyk odczulający (cena 200§).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki