Fandom

Simspedia

Wodnik

5124strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wodnik
Wodnik 2.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 31845 §
Rozmiar: 46x42
Otoczenie: Bridgeport

The Sims 3: Po Zmroku
Wodnik.jpg

Wodnik z oddali

Wodnik – jeden z ekskluzywnych klubów tanecznych w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport.

Opis

Wodnik jest jednym z powszechnych klubów tanecznych przy basenie. To żółto-beżowy budynek położony przy jeziorze otaczającym Bridgeport. Można się tam bawić na 13 i 14 piętrze. Posiada on baseny, dwa parkiety taneczne, oraz dwa bary. Do Wodnika wpuszczają tylko Osobistości, które mają więcej niż jedną gwiazdkę. W przeciwieństwie do innych miejscówek, Wodnik zawiera obiekty, których nie znajdziemy w innych klubach. Chociaż klub wygląda zwyczajnie, nie jest zwyczajny, gdy zapalają się światła neonów. Lokal tętni wtedy życiem, w porównaniu do innych budynków. Bardzo często jest najpopularniejszym lokalem w mieście.

13 piętro

Pomieszczenie jest dość małe, dużą powierzchnię zajmuje basen z 14 piętra. Stąd imprezowicze mają widok na innych pływających, ponieważ basen jest oszklony. Trzynaste piętro jest tzw. strefą dla VIP-ów.

14 piętro

Jest to dach. Mieści się na nim basen. Znajdują się tu lampy Gobo oraz parkiet taneczny. Nie zabrakło także w pełni wyposażonego baru oraz barmana/barmanki, tzw. Miksologa.

Godziny otwarcia

Wodnik jest klubem tanecznym (tak jak Jasnota oraz Kujon), a więc zostaje otwarty o godzinie 17:00 i jest zamykany o godzinie 4:00.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki