Fandom

Simspedia

Wynalazczość

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wynalazczość
Wynalazca2.jpg

Wynalazca przy pracy

The Sims 3: Kariera
Wskazówka.png
Wynalazczość – umiejętność dochodząca w dodatku The Sims 3 Kariera. W jej rozwoju pomaga cecha Ekscentryk. Można rozwijać tą umiejętność za pomocą Warsztatu "Złomotronic". Dzięki tej umiejętności można tworzyć różne kreatywne wynalazki.

Kariera wynalazcy

Można podjąć karierę wynalazcy. Aby to zrobić należy nauczyć się tej umiejętności do co najmniej poziomu pierwszego, następnie w telefonie wybrać funkcję "Prace i profesje", "Samozatrudnienie" i wybrać "Wynalazca". Później nasz sim pojedzie do ratusza podpisać dokumenty.

Obowiązki

Obowiązkiem w karierze wynalazcy jest rozwijanie umiejętności wynalazczość i sprzedawanie wynalazków.

Wynalazki

Wynalazków do wykonania jest dużo. Wszystkie wynalazki dzielą się na gadżety, zabawki i wielkie wynalazki. Przykład gadżetu to np. model latających myśliwców. Zabawki to np. krowa-zabawka lub robot-zabawka. Wielki wynalazek to na przykład higienator podłogowy który pachnie gdy Sim wejdzie do pokoju lub wehikuł czasu którym nasi Simowie podróżują w czasie.

Wielki wynalazek

Gdy nasz Sim opanuje mistrzowsko wynalazczość i wynajdzie wszystko, dostanie okazję by stworzyć wielki wynalazek. Sim musi donieść naukowcom w Laboratorium takie elementy jak 100 jednostek złomu, nieprzetopiony pallad, owoc życia, czy wreszcie szlif sercowy różowego diamentu. Z tych elementów powstanie Rdzeń Życia, który zostanie użyty do konstrukcji wynalazku w warsztacie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki