FANDOM

Wynalazczość
Wynalazca2

Załóż gogle ochronne i ujarzmij moc inwencji! Genialny umysł i palnik zmienią wczorajszy złom w pożądany gadżet dnia jutrzejszego. Kto wie, co przyniesie następne wielkie odkrycie lub eksplozja?

TS3A Icon
Wskazówka
Wynalazczość – umiejętność dochodząca w dodatku The Sims 3 Kariera. W jej rozwoju pomaga cecha Ekscentryk. Można rozwijać tą umiejętność za pomocą Warsztatu "Złomotronic". Dzięki tej umiejętności można tworzyć różne kreatywne wynalazki.

Statystyki

  • Ilość zebranego złomu
  • Liczba wykonanych gadżetów
  • Liczba wykonanych zabawek
  • Liczba stworzonych wielkich wynalazków
  • Liczba zdetonowanych obiektów
  • Liczba przygód głębinowych
  • Liczba podróży w czasie
  • Procent odkrytych wynalazków

Wyzwania

Ekspert Gadżetów
Ekspert Gadżetów stworzył 250 gadżetów. W rezultacie wszystkie gadżety stworzone przez Sima będą ulepszonymi gadżetami i zyskają dodatkową wartość. Ponadto tworzenie gadżetów będzie trwało krócej.
Diaboliczny Detonator
Diaboliczny Detonator zdetonował 150 obiektów. W nagrodę płaci mniej za detonowanie rzeczy, uzyskuje z tego więcej złomu i ma mniejszą szansę na otrzymanie grzywny!
Zbieracz Złomu
Zbieracz Złomu osobiście zebrał złom w ilości 1000 i w rezultacie przekopuje się przez stosy złomu szybciej i znajduje go więcej.
Mistrz Wynalazczości
Mistrz Wynalazczości stworzył Wielkie Wynalazki w liczbie 100. W nagrodę skraca się czas tworzenia i zmniejsza zużycie złomu dla wszystkich wynalazków. Wszystkie wynalazki są teraz Mistrzowskie i mają wyższą wartość, a Mistrzowskie Wielkie Wynalazki nigdy nie zawiodą.
Odkryj, jak stworzyć Największy Wynalazek!
Osiągnij poziom 10 wynalazczości, a następnie czekaj na specjalny telefon. Wykonaj ciąg okazji, a wkrótce odkryjesz, jak stworzyć Największy Wynalazek!

Kariera wynalazcy

Można podjąć karierę wynalazcy. Aby to zrobić należy nauczyć się tej umiejętności do co najmniej poziomu pierwszego, następnie w telefonie wybrać funkcję Prace i profesje,Samozatrudnienie i wybrać Wynalazca. Później nasz Sim pojedzie do ratusza podpisać dokumenty.

Obowiązki

Obowiązkiem w karierze wynalazcy jest rozwijanie umiejętności wynalazczość i sprzedawanie wynalazków.

Wynalazki

Wynalazków do wykonania jest dużo. Wszystkie wynalazki dzielą się na gadżety, zabawki i wielkie wynalazki. Przykład gadżetu to np. model latających myśliwców. Zabawki to np. krowa-zabawka lub robot-zabawka. Wielki wynalazek to na przykład higienator podłogowy który pachnie gdy Sim wejdzie do pokoju lub wehikuł czasu którym nasi Simowie podróżują w czasie.

Pełna lista wynalazków znajduję się tutaj: Wynalazki.

Wielki wynalazek

Gdy nasz Sim opanuje mistrzowsko wynalazczość i wynajdzie wszystko, dostanie okazję by stworzyć wielki wynalazek. Sim musi donieść naukowcom w Laboratorium takie elementy jak 100 jednostek złomu, nieprzetopiony pallad, owoc życia, czy wreszcie szlif sercowy różowego diamentu. Z tych elementów powstanie Rdzeń Życia, który zostanie użyty do konstrukcji wynalazku w warsztacie.

Ciekawostki