FANDOM

Wynalazki
Sim przy generatorze.png

Naukowiec tworzący wynalazki w The Sims 4.

The Sims 3: Kariera The Sims 4: Witaj w Pracy
Przelom.png

Wynalazki – obiekty pojawiające się w The Sims 3: Kariera oraz The Sims 4: Witaj w Pracy. Wynalazki w trzeciej części tworzy się rozwijając umiejętności wynalazczości, natomiast w The Sims 4 są to przedmioty, które naukowcy mogą stworzyć w konstruktorze wynalazków na poszczególnych szczeblach swojego zawodu. Każde z nich ma inne wykorzystanie i wpływają na rozgrywkę w różnoraki sposób. Aby wykonać wynalazek, należy najpierw dokonać przełomu podczas mycia naczyń, prysznica, podziwiania obrazów, itd.

The Sims 3

Poziom Wygląd Nazwa Typ Złom
1 Stukajace kulki.png Stukające Kulki Gadżet 2
1 Gadzet pijaca lama.png Pijąca Lama Gadżet 2
2 Sila odsrodkowa.png Siła Odśrodkowa Gadżet 3
2 Zabawka pies ts3.png Pies-zabawka Ręcznie wykonana zabawka 3
3 Nakrecane macki.png Nakręcane Macki Gadżet 4
3 Higienator podlogowy.png Higienator Podłogowy Wielki wynalazek 10
3 Krowa-zabawka.png Krowa-zabawka Ręcznie wykonana zabawka 4
4 Wieloryb-zabawka.png Wieloryb-zabawka Ręcznie wykonana zabawka 5
4 Zbieracz.png Zbieracz Wielki wynalazek 25
5 Miernik ladunku statycznego.png Miernik Ładunku Statycznego Gadżet 6
6 Robot zabawka gadzet.png Robot-zabawka Ręcznie wykonana zabawka 6
6 Latajaca kaczka.png Latająca Kaczka Gadżet 7
7 Latajace mysliwce.png Latające Myśliwce Gadżet 8
7 Kopacz.png Kopacz Wielki wynalazek 50
9 Wechikul czasu.png Wehikuł Czasu Wielki wynalazek 75
10 Simbot wynalazek.png SimBot Wielki wynalazek 100

The Sims 4

Ciągłobrotor

Ciągłobrotor.png

Ciągłobrotor to ozdoba, której części kręcą się po jej włączeniu. Kiedy urządzenie działa i Simowie je obejrzą, może ono dać im emocję skupienia.

Do stworzenia go nie są potrzebne żadne składniki.

Miotacz Sim-promieni

Miotacz simpromieni.png

Miotacz Simpromieni pozwala Simom na zmienianie rzeczywistości i wywieranie wpływu na umysł innych. Z każdym awansem Simy otrzymują możliwość zaaplikowania nowych ulepszeń. Podstawowa wersja może zamrażać innych. Zamrożeni Simowie mogą zostać odkuci lub odmrożą się po jakimś czasie, a po wyjściu z lodu ich skóra przybierze niebieską barwę.

Kolejne wersje pozwalają na kontrolowanie umysłów innych Simów, dzięki temu miotaczowi można sprawić, by nasz cel usiadł, zgłodniał, poszedł spać czy przebrał się. Później można także transformować obiekty w inne, dzięki czemu najtańsza ozdoba może stać się drogocennym przedmiotem. Ostatnie ulepszenie pozwala na transformowanie Simów, co zmieni ich wygląd, dając im losowe włosy i wprowadzając inne kosmetyczne zmiany.

Do jego stworzenia potrzebny jest jeden dowolny pospolity metal i jeden dowolny pospolity kryształ.

Lampa lewitująca

Lewitująca lampa.png

Lampa lewitująca to źródło światła w postaci szklanej kuli na małej platformie. Po włączeniu kula unosi się i wydziela światło. Kiedy urządzenie działa i Simowie je obejrzą, może ono dać im emocję skupienia.

Do stworzenia jej nie są potrzebne żadne składniki.

Antena satelitarna

Antena satelitarna.png

Antena satelitarna pozwala Simom na wysyłanie sygnałów do satelity oraz komunikowanie się z obcymi formami życia. Skontaktowanie się z kosmitami zwiększy szanse na porwanie Sima, a także na odwiedzenie parceli przez obcych. Dzięki urządzeniu porwania mogą być także udaremnione. Najczęściej jednak antenę wykorzystuje się do opanowania umysłów w otoczeniu, co zmieni stan i emocje wszystkich Simów na danej parceli (poza używającym) – można ich rozweselić, rozgniewać, zmusić do tańca, natychmiastowo uśpić lub nawet wywołać u wszystkich nagłą potrzebę oddania moczu.

Do stworzenia jej potrzebne są trzy dowolne pospolite metale i trzy dowolne pospolite kryształy.

Maszyna klonująca

Maszyna klonująca.png

Maszyna klonująca wykorzystywana jest do stworzenia identycznej kopii umieszczonego na niej przedmiotu, obiektu lub nawet Sima. Jest ona przydatna do kopiowania serum i innych przydatnych rzeczy, których wytwarzanie trwa zbyt długo lub jest zbyt drogie. Sklonowany Sim dołączy do aktywnej rodziny. Będzie miał cechy takie same jak pierwowzór, choć czasem coś może pójść źle i pojawi się jakaś zła cecha. Jednakże nie będzie on miał umiejętności oraz kariery Sima.

Do stworzenia jej potrzebne są dwa dowolne pospolite metale i dwa dowolne pospolite kryształy.

Generator hiperprzestrzeni „Elektrofluks”

Elektrofluks.png

Elektroflusk to bariera między Ziemią a nieznanym światem. Simy mogą go skalibrować, by się skupić oraz testować nieznane środowisko i porozumieć się z kosmitami. W tym ostatnim przypadku najczęściej słychać tylko głos, ale może zdarzyć się, że z generatora wyjdzie obcy i będzie gościem na aktywnej parceli.

Na ostatnim szczeblu kariery naukowca Simy mogą ulepszać Elektrofluks i dostać się dzięki niemu na planetę kosmitów, Sixam.

Do jego stworzenia potrzebne są dwa dowolne wyjątkowe metale i dwa dowolne wyjątkowe kryształy oraz dowolny pierwiastek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki