FANDOM

Wyspa Radości
TSHZBW.png
Felicity Island.png
Nazwa Wyspa Radości
Gra TSCS Icon.png The Sims Historie z Bezludnej Wyspy
The Sims Historie z Bezludnej Wyspy Ten artykuł jest o otoczeniu.

Wyspa Radości – wyspa, na której pojawiamy się w grze The Sims Historie z Bezludnej Wyspy po zatopieniu się naszego statku, Łososiowej Królowej. Tam po raz pierwszy szukamy motyki, siekiery, zakładamy pierwszy obóz itd. Jest to pierwsza wyspa, na której się osiedlamy. Po zakończeniu scenariusza Samotny rozbitek otoczenie stanie się dostępne do gry swobodnej.

Miejsca na wyspie

Dodatkowo, na pobliskiej wysepce obok Wyspy Radości (Wyspie Wulkanicznej) znajdują się parcele:

Rodziny

Rodzina Manave Chata Wodza

Rodzina Manave jest mocno zżyta ze sobą, kochająca i wesoła, mimo że ciąży na niej brzemię dowodzenia plemieniem. Na szczęścia przez lata Fangaloka zdołał osiągnąć porozumienie ze wszystkimi znanymi drapieżcami.

Rodzina Hereinui Chata Kobiet

Zgodnie z obyczajem niezamężne kobiety z plemienia mieszkają razem na tej polanie w dżungli. To umacnia poczucie wspólnoty i ułatwia prace zapewniającą codzienne utrzymanie.

Rodzina Heimata Rodzina Heimata

Rodzina Heimata należy do najbardziej znanych na Wyspie Radości. Rainui słynie z tego, że zachowuje się jak wielka królowa, natomiast Ahio z tego, że potrafi z nią wytrzymać.

Rodzina Whetu Chata Mężczyzn

Zgodnie z obyczajem nieżonaci mężczyźni z plemienia mieszkają razem w tej chacie. Ich wspólna przyjaźń pozwala im zwalczać poczucie samotności... do czasu.

Rodzina Tama Chata Szamana

Do rodziny Tama należą szamani, zielarze i mistycy z Wyspy Radości. Amanaki Tama wyznaczył na swojego zastępce bohaterskiego przybysza, ponieważ nikt z jego własnej rodziny nie był gotów przejąć tej roli.

Kosz Rodzin

Rodzina Rycerz

Propozycja przygotowania materiału na temat Klubu "Poznaj przyjaciela" dla magazynu "Obieżyświat" to była wspaniała okazja. Niestety, nastąpiła ta niefortunna katastrofa. Jeśli jednak uda Ci się odpowiednio rozwinąć umiejętności niezbędne do przetrwania i doczekać nadejścia ratunku, może sprzedasz tę historie wytwórni filmowej.

Rodzina Balon

Dzięki swoim umiejętnościom technicznym zdobyłeś przepustkę na Łososiową Królową. Statek płynął do najmodniejszego na świecie ośrodka wypoczynkowego - Klubu "Poznaj przyjaciela". Teraz, gdy statek rozbił się, równie ciężkiej próbie, jak praca przy silnikach okrętowych, poddane zostaną Twoje umiejętności konieczne do przetrwania.

Rodzina Kowal

Ku swojemu zaskoczeniu, Robert i Emma znaleźli szczęście na Wyspie Radości. Teraz, gdy postanowili tu zostać, czy zbliżą się do siebie, czy doprowadzą się wzajemnie do szaleństwa?

Rodzina Stodoła

Sandra to poczciwa dusza, tylko trochę oderwana od życia zwykłych Simów. Niestety wspomniała o swoich konkursowych begoniach o jeden raz za dużo jak na wytrzymałość pilota helikoptera ratunkowego. Teraz ma mnóstwo czasu na uprawianie rodzimej flory na Wyspie Radości.

Rodzina Gitara

Ratunek przybył, ale Ismena tak jak inni rozbitkowie naraziła się zbyt mocno pilotowi. Zanim została ponownie porzucona na Wyspie Radości, nauczyła się ważnej rzeczy - zanim poprosisz pilota o "lekcję latania", zawsze należy poczekać na jego zgodę zamiast od razu łapać za drążek sterowniczy.

Rodzina Nalewka

Po tym, jak Henryk niemal rozbił helikopter ratunkowy, walcząc o radio, pilot porzucił go z powrotem na Wyspie Radości. "Jeszcze spotkamy się w sądzie!" - krzyknął Henryk do odlatującego pilota i zamierza spełnić tę groźbę - jak tylko znajdzie telefon i zadzwoni do swojego maklera.

Rodzina Anuata

Rarahu to lokalny nomad Wyspy Radości. Nie ma własnego domu, ponieważ nie chce, aby zwierzęta, na które poluje, przywykły do jego zapachu. Ma jednak już dość taszczenia ze sobą kolekcji koców, gdziekolwiek idzie. Zaczął zatem zastanawiać się nad zmianą swojego stylu życia.

Miastowi Simowie

Ciekawostki

  • W SimPE można zauważyć, że kilku Simów z Wyspy posiada ukryte klony.
  • Wódz Manave i jego bliscy nie są ze sobą w żaden sposób spokrewnieni.
  • Na wyspie znajduje się rozbity statek kosmitów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki