Fandom

Simspedia

Złomowisko

5116stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Junkyard.jpg
The Sims 3: Kariera

Złomowisko – typ parceli publicznej wprowadzony w trzeciej części gry. Pojawia się po raz pierwszy w dodatku Kariera w Twinbrook. Złomowiska są miejscami stworzonymi dla ekscentrycznych Simów. Można znaleźć tam olbrzymie sterty odpadów do wynalazków, a także stare i zniszczone meble, które są do odratowania. SimBoty mogą zaspokajać potrzebę głodu na złomowiskach poprzez spożywanie stert śmieci.

Złomowiska w The Sims 3

Skład Juana
ZłomTwin2 (2).jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 8886 §
Rozmiar: 30x20
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Skład Juana

To niewielkie złomowisko, które znajduje się obok przejazdu kolejowego przy skrzyżowaniu Bulwaru Euzebiusza i ulicy Przyrzecznej w Twinbrook. W tym miejscu oprócz paru górek złomu mamy do dyspozycji jedno miejsce parkingowe oraz toaletę. Na parceli pochowano Lacy Darer. Mogła ona być spowinowacona z prawdopodobnym właścicielem ziemi, Juanem Darerem.

Złomowisko im. Baylessa
ZłomTwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 28224 §
Rozmiar: 60x60
Otoczenie: Twinbrook

Złomowisko im. Baylessa

Jest o wiele większe od wcześniej poznanego złomowiska. Na jego terenie znajdziemy olbrzymie sterty śmieci, wiatrak oraz duży budynek przypominający stodołę. Wewntąrz umieszczono pomieszczenia typowe dla domów, między innymi wyposażoną kuchnię, salonik i łazienkę. Cała parcela została ulokowana na terenach bagnistych, nieopodal domu Dudley'a Racketa, a prawdopodobnym założycielem jest ktoś z rodziny Baylessów.

Złomowisko "Wybierz i wyciągnij"
ZłomAppa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 3026 §
Rozmiar: 20x30
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Złomowisko "Wybierz i wyciągnij"

Parcelę znajdziemy na Cynamonowym Wzgórzu, w pewnej odległości od jakichkolwiek budynków. Na miejscu zauważymy duże sterty odpadów, porozmieszczane wśród wysokich gąszczy. Od jednej strony przy wejściu postawiono szlaban kolejowy. Podobnie jak na innych parcelach w Appaloosa Plains, tak i na tej zainwestowano w poidło dla koni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki