FANDOM

Złotko Skuwka
TSHZŚZ.png
Złotko Skówka.jpg
Nazwa Złotko Skuwka
Płeć KobietaSamica
Wiek Dorosły
Gatunek Pies
Rasa Pudel
Rodzina
Właściciel(e) Diana Skuwka
Inne Informacje
Gra TSPS Icon.pngThe Sims Historie ze Świata Zwierząt
Dostępność Aktywny
Otoczenie Ogrodowy Pagórek
The Sims Historie ze Świata Zwierząt

Złotko Skuwkasuczka występująca w grze The Sims Historie ze Świata Zwierząt. Mieszka w Ogrodowym Pagórku. Jej właścicielką jest Diana Skuwka.

Historia

Złotko jest czempionką miejscowych zawodów dla psów. Zdobywała ten tytuł 3 razy z rzędu i w trakcie historii przeprowadzanej przez gracza przystępował do zawodów jako obrońca tytułu. Celem jej właścicielki było zdobycie czwartego z rzędu tytułu metodą "po trupach do celu". Sama Złotko była przez nią naprawdę dobrze wytrenowana, ale najlepsze lata miała już za sobą i nie wytrzymała tempa do końca toru przeszkód, co przyczyniło się do wypadnięcia z trasy na 2 przeszkody przed końcem i dyskwalifikacją z zawodów. Po tej porażce właścicielka wycofała psa z kariery w czempionatach i razem dalej się starają począć "co dalej?".

Opis

Złotko jest białym pudlem o żółtym kolorze oczu. Ma ciemniejszą skórę, którą widać na pysku i na nogach. Jest wytrenowana na wszystkich przeszkodach na poziomie ok. 80, co dało mu 3 tytuły mistrzowskie w miejscowych zawodach w Ogrodowym Pagórku. Po ostatniej porażce przestała startować i wycofała się z życia publicznego do swojego domu.

Ciekawostki

  • Złotko w trakcie zawodów potknęła się i wywróciła. W normalnej grze w trakcie przechodzenia przeszkód takie zdarzenie jednak nie ma już miejsca.
  • Po wypadnięciu z przeszkody Złotko została zdyskwalifikowana, chociaż normalnie w takim przypadku zwierzak dostałby 0 punktów i miał możliwość spokojnie dokończyć bieg.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki