FANDOM

TSPS Icon

Złotko Skuwkasuczka występująca w grze The Sims Historie ze Świata Zwierząt. Mieszka w Ogrodowym Pagórku. Jej właścicielką jest Diana Skuwka.

Historia

Złotko jest czempionką miejscowych zawodów dla psów. Zdobywała ten tytuł 3 razy z rzędu i w trakcie historii przeprowadzanej przez gracza przystępował do zawodów jako obrońca tytułu. Celem jej właścicielki było zdobycie czwartego z rzędu tytułu metodą "po trupach do celu". Sama Złotko była przez nią naprawdę dobrze wytrenowana, ale najlepsze lata miała już za sobą i nie wytrzymała tempa do końca toru przeszkód, co przyczyniło się do wypadnięcia z trasy na 2 przeszkody przed końcem i dyskwalifikacją z zawodów. Po tej porażce właścicielka wycofała psa z kariery w czempionatach i razem dalej się starają począć "co dalej?".

Opis

Złotko jest białym pudlem o żółtym kolorze oczu. Ma ciemniejszą skórę, którą widać na pysku i na nogach. Jest wytrenowana na wszystkich przeszkodach na poziomie ok. 80, co dało mu 3 tytuły mistrzowskie w miejscowych zawodach w Ogrodowym Pagórku. Po ostatniej porażce przestała startować i wycofała się z życia publicznego do swojego domu.

Ciekawostki

  • Złotko w trakcie zawodów potknęła się i wywróciła. W normalnej grze w trakcie przechodzenia przeszkód takie zdarzenie jednak nie ma już miejsca.
  • Po wypadnięciu z przeszkody Złotko została zdyskwalifikowana, chociaż normalnie w takim przypadku zwierzak dostałby 0 punktów i miał możliwość spokojnie dokończyć bieg.