Fandom

Simspedia

The Sims Historie ze Świata Zwierząt

Przekierowano z Z życia zwierząt

5077stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
The Sims Historie ze Świata Zwierząt
The Sims Historie ze Świata Zwierząt
The Sims Historie ze Świata Zwierząt
Historie z życia zwierząt2.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Data/y wydania 22 czerwca 2007 PL
Wymagania sprzętowe procesor 1,5 GHz, 512 MB RAM
Otoczenie/a Ogrodowy Pagórek, Łagodne Równiny, Lesista Dolina

The Sims Historie ze Świata Zwierząt Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
TSPS Icon.png
The Sims Historie ze Świata Zwierząt (ang. The Sims Pets Stories, błędnie nazywana również The Sims Historie z Życia Zwierząt) – druga część cyklu The Sims Historie. W grze jest do wyboru tryb historii i tryb swobodny.

Historia Alicji

Chciwa właścicielka ziemska Diana Skuwka chce odebrać Alicji Gwizdek dom. Jedyną nadzieją na zachowanie domu jest wygranie przez dalmatyńczyka Ciapka miejscowych zawodów. Pomagać jej w tym będzie m. in. jej kolega Tomek Jarosz oraz przyjaciółka Amanda Flora. W finałowym zadaniu Alicja wygra dzięki błędzie suni Diany. Podczas popisowego numeru na huśtawce, spadnie i zostanie zdyskwalifikowana. Na koniec pies Alicji i sunia Tomka mają szczenięta. Po skończeniu historii Alicji i Ciapka można grać w otoczeniu Ogrodowy Pagórek w trybie swobodnym.

Historia Stefana

Stefan Swojak wiedzie poukładane życie kucharza, gdy niespodziewanie zamieszkuje z nim kotka Pusia. W międzyczasie Stefan musi przygotować poważną galę, na której m. in. wybierze żonę pomiędzy Elą i Rozalią. Po skończeniu historii Stefana i Pusi, można grać w otoczeniu Łagodne Równiny w trybie swobodnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki