Fandom

Simspedia

Zaklinanie węży

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims: Abrakadabra The Sims 3: Wymarzone Podróże

Zaklinanie węży – ukryta umiejętność pojawiająca się w The Sims: Abrakadabra oraz The Sims 3: Wymarzone Podróże.

The Sims: Abrakadabra

ZaklinanieW.jpg
Zobacz także: Nagganaste

W Abrakadabrowie możemy spotkać Nagganaste, zaklinacza węży. Za udaną próbę zaklęcia jego zwierzaka, Cyryla, dostaniemy Magimony. Niestety gdy nasz Sim będzie miał niewiele energii, czynność ta się nie uda, bo wąż zaśnie i nie dostaniemy pieniędzy.

The Sims 3: Wymarzone Podróże

ZaklinanieTS3WP.jpg
ZaklinanieIkonka.png

Simowie mogą kupić kosz zaklinacza węży w trybie kupowania po wpisaniu kody buydebug oraz na targu w Al Simharze. Jeden kosz znajduje się już tam i można go użyć bez płacenia. Na początku granie na fleto-podobnym instrumencie nie wychodzi Simowi i wąż zazwyczaj kąsi go w rękę lub twarz. Wraz z rozwijaniem umiejętności, otrzymamy możliwość kupienia kobry królewskiej, dzięki czemu zmniejszymy ryzyko ugryzienia. Jeśli Sim naprawdę dobrze opanuje zaklinanie, będzie mógł przenieść węża z kosza do ubrań Egipcjan znajdujących się na danej parceli. Zaczną oni wtedy podskakiwać jakby się palili, a gdy zakończymy urok stosunki z poszkodowanym Simem się pogorszą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki