Fandom

Simspedia

Zaręczyny

5123strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4 Ten artykuł jest o Simologii.

Zaręczyny – spytanie partnera naszego Sima o chęć poślubienia go, zawierane poprzez wręczenie pierścionka ukochanej osobie.

The Sims 1

Tutaj w tej części odbywa się w to bardzo szybki sposób. Obaj Simowie muszą czuć wobec siebie miłość.Gdy Sim weźmie opcje ,,Zaproponuj małżeństwo'' i drugi Sim się zgodzi, automatycznie dochodzi do ślubu.

The Sims 2

Tutaj do zaręczyn dołączono film. Mogą się one nie udać, jeśli drugi Sim nie ma oznacznika "miłość" wobec naszego Sima.

The Sims 3

Zaręczyny to wydarzenie, które następuje w chwili, gdy jeden Sim oświadcza się drugiemu (oczywiście Sim może odmówić). Po zaręczynach można urządzić ślub (prywatny bądź "publiczny" w formie przyjęcia na parceli publicznej). Przed ślubem (z dodatkiem Pokolenia) można urządzić wieczór panieński lub kawalerski. Razem z tym dodatkiem można urządzić wystawne wesele i wziąć ślub pod łukiem weselnym. Uwaga: żeby nasza dziewczyna/chłopak przyjęła oświadczyny muszą wcześniej użyć interakcji zaproponuj stały związek, która zostanie przyjęta. Trzeba również pamiętać o tym, żeby pasek zauroczenia był pełny. Ostatnim warunkiem jest to, że nasz dziewczyna/chłopak musi uważać, że nasz Sim jest niezwykle atrakcyjny.

The Sims 4

W tej wersji (tak samo jak w The Sims 3 jeden Sim może się oświadczyć drugiemu (także ta druga osoba może odmówić). Gdy drugi Sim się zgodzi pojawia się fioletowy komunikat o tym, że dani Simowie się zaręczyli. Następnie narzeczeni mogą zorganizować wesele, albo uciec i wziąć ślub (znaczy, że w danej chwili pobierają się bez konieczności organizowania wesela).

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki