FANDOM

Zima
GłównaZima

Zima w The Sims 3

Zobacz także: Śnieg i Śnieżny dzień
The Sims 2 Seasons Icon IkonkaEraCPR

Zima – pora roku występująca w The Sims 2: Cztery pory roku i The Sims 3: Cztery pory roku.

Opis

Podczas zimy często pada śnieg, pojawia się także specjalne wydarzenie, czyli Śnieżny dzień, które zjawia się tylko w tej porze roku Simowego. Wtedy też jest najlepsze, czyli w parku organizowany jest tak zwany Festiwal zimy. Można na nim kupić świąteczne jedzenie na straganach, zrobić zdjęcia w budce, pojeździć na snowboardzie albo na łyżwach. Podczas zimy jest także święto Dzień Śnieżynki, czyli Simowy odpowiednik świąt Bożego Narodzenia.

The Sims 2

Zima

Zimą Simowie mogą poprawiać relacje z domownikami i krewnymi w przyspieszonym tempie. Simowie mogą się przeziębić i zostać zamrożeni. Dziecko lub małe dziecko może zostać odebrane przez opiekę społeczną, gdy będzie zbyt długo przebywać na dworze. Simowie mogą urządzić bitwę na śnieżki, robić anioły na śniegu i budować bałwana. Małe dzieci i zwierzęta mogą również jeść śnieg. Rośliny będą uśpione, ale nie umrą, chyba że znajdują się w szklarni. Jeżeli dom nie posiada dachu, do środka wpadnie śnieg i spadnie temperatura.

The Sims 3

ZimaIkonaTS3

Zima pojawia się jako ostatnia pora roku, jednakże w grze jest trzecia. Podczas zimy cała okolica pokryta jest śniegiem. Temperatura spada często do 0°C. Śnieg pada dość często. W tym czasie Sim może zamarznąć. Jeżeli się tak stanie, inny Sim musi go szybko odmrozić, inaczej Sim umrze. Sim powinien ubierać się w ubranie wierzchnie, nowy strój dochodzący w dodatku Cztery pory roku. Jeżeli na ziemię spadnie wystarczająco dużo śniegu, rozpocznie się Śnieżny Dzień. Wtedy Simowie nie będą musieli iść do szkoły. W czasie zimy Simowie mogą robić wiele rzeczy, takich jak: budowanie igloo, jazda na snowboradzie, bitwa na śnieżki i wiele innych. Podczas zimy jest również Dzień Śnieżynki, święto podobne do wielu świąt obchodzonych w grudniu. Podczas niego Simowie mogą obwiesić dom światełkami i zaprosić do siebie przyjaciół. Można również pocałować się pod jemiołą, obiektem dostępnym w trybie kupowania.

Galeria